sâmbătă, 26 martie 2011

Creăm filme direct pe YouTube

În câțiva ani YouTube a devenit cel mai popular site de video sharing. Acum încearcă să devină ceva mai mare. Recent au lansat YouTube.com/Create – un portal unde oamenii pot crea animații fără a avea echipament de înregistrare, totul se face online. Acolo putem crea filme folosing GoAnimate, Stupeflix sau XtraNormal.
Eu n-am avut timp să le încerc integral pe toate 3, dar dintr-o privire de ansamblu am ales să fac ceva cu GoAnimate. Am ajuns la 18 scene (18 replici vocale), după care mi-a un mesaj: You ran out of voice credits. Upgrade to GoPlus for more voice credits. (Ați epuizat cantitatea de credite vocale. Cumpărați GoPlus pentru mai multe credite.)
E bine că YouTube încurajează utilizatorii să creeze conținut, dar ar trebui să-i încurajeze și pe prestatorii de aplicații să le ofere gratuit.
În orice caz, e ceva nou pentru YouTube. Cred că nu este exclus că în scurt timp Google va cumpăra o aplicație din cele 3 (sau alta asemănătoare) și o va dezvolta în continuare integrat în YouTube.
Mai jos puteți vedea un video de un minut făcut cu GoAnimate. În ultimele 2 scene nu mai puteam folosi vocea de aceea am scris text.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu