Google a lansat propria revista on-line numita “Think Quarterly”. Scopul acesteia e de a crea “spatiu de relaxare intr-o lume agitata”.
Prima editie este realizata de divizia din Marea Britanie si are 68 de pagini despre tehnologie, baze de date si impactul lor asupra businessului. Ceea ce observi prima oara la revista Google este faptul ca exceleaza vizual, cu un design extrem de inteligent si atragator . Articolele sunt accesibile si oamenilor de business mai putin initiati cu privire la tehnologie – printre ele se gasesc texte despre adwords, puterea clipurilor virale, responsabilitatea sociala a corporatiilor (CSR) si un interviu cu Guy Lawrence, CEO al Vodafone din Marea Britanie.
In introducerea Think Quarterly, redactorul sef Matt Brittin vorbeste despre cultura organizationala a Google si ceea ce ii diferentiaza pe ei de restul competitorilor – viteza. “Stim asta: cu cat livram mai repede rezultatele , cu atat mai utili vom fi pentru oameni. Dar intr-o lume a schimbarii rapide toti avem nevoie de timp de reflectie. Think Quarterly este spatiu de relaxare intr-o lume agitata. ”
Nu stim inca daca Google se va extinde mai departe in zona de presa dar acest prim experiment e un real succes.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu