luni, 1 august 2011

Facebook lanseaza portalul "Facebook for Business"

Ultima batalie intre Facebook si Google+ se da pe teritoriul segmentului de business. Dar in timp ce paginile de business ale Google+ inca se lasa asteptate, reteaua lui Marck Zuckerberg a mai facut un pas in mentinerea monopolului in aceasta sfera.

Compania a lansat "Facebook for Business" - un mic portal care isi propune sa le arate companiilor cum sa isi maximizeze prezenta in retea, informeaza PC Magazine


Facebook lanseaza portalul Facebook for Business


"Business-urile pot invata cum sa isi gaseasca noi clienti prin folosirea Ad-urilor targhetate Facebook sau cum sa isi aduca clientii de pe Internet in magazine. Vrem sa fim o sursa de inspiratie pentru afacerile mici prin impartasirea povestilor companiilor care au avut succes pe Facebook," a declarat un purtator de cuvant al companiei intr-un interviu.

Ghidul care se intinde pe cinci pagini acopera totul, de la privirea de ansamblu a relatiilor dintre Facebook si business-uri, pana la instructiunile pas-cu-pas pentru ajutarea companiilor novice sa navigheze prin lumea Facebook (si prin multele sale feature-uri). Este un produs rapid si usor de parcurs pentru business-urile care au nevoie de cateva instructiuni pentru a putea incepe sa isi foloseasca serviciul.


Facebook lanseaza portalul Facebook for Business


Crearea noului portal Facebook vine ca raspuns la noua retea sociala Google. Cun insa companiile bat la usa Google+ pentru a se alatura serviciului, iar gigantului Internetului nu poate face fata cererii, reteaua sociala a inceput cu stangul relatia cu brandurile.

Google s-a prezentat pana acum drept un produs orientat spre indivizi, compania cerandu-le brand-urilor sa nu isi creeze profiluri pe aceasta versiune de beta.


Facebook lanseaza portalul Facebook for Business


"Platforma nu este construita in acest moment pentru a putea fi utilizata de business-uri, dar vrem sa va ajutam sa contruiti relatii de lunga durata cu clientii vostri. Iar realizarea acestui lucru printr-o modalitate corespunzatoare merita asteptarea. Vom continua sa dezactivam profilurile de business. Va recomandam sa gasiti o persoana care este dispusa sa iti reprezinte organizatia pe Google+ folosind un nume real," a declarat Christian Oestlien, manager de produs Google, intr-o postare pe blog.

Compania sustine ca profilurile de business vor fi diferite fata de cele ale indivizilor, astfel incat sa ofere brandurilor suportul necesar extinderii prezentei pe noul serviciu.
Sursa:www.hit.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu