Ultima batalie intre Facebook si Google+ se da pe teritoriul segmentului de business. Dar in timp ce paginile de business ale Google+ inca se lasa asteptate, reteaua lui Marck Zuckerberg a mai facut un pas in mentinerea monopolului in aceasta sfera.
Compania a lansat "Facebook for Business" - un mic portal care isi propune sa le arate companiilor cum sa isi maximizeze prezenta in retea, informeaza PC Magazine
"Business-urile pot invata cum sa isi gaseasca noi clienti prin folosirea Ad-urilor targhetate Facebook sau cum sa isi aduca clientii de pe Internet in magazine. Vrem sa fim o sursa de inspiratie pentru afacerile mici prin impartasirea povestilor companiilor care au avut succes pe Facebook," a declarat un purtator de cuvant al companiei intr-un interviu.
Ghidul care se intinde pe cinci pagini acopera totul, de la privirea de ansamblu a relatiilor dintre Facebook si business-uri, pana la instructiunile pas-cu-pas pentru ajutarea companiilor novice sa navigheze prin lumea Facebook (si prin multele sale feature-uri). Este un produs rapid si usor de parcurs pentru business-urile care au nevoie de cateva instructiuni pentru a putea incepe sa isi foloseasca serviciul.
Crearea noului portal Facebook vine ca raspuns la noua retea sociala Google. Cun insa companiile bat la usa Google+ pentru a se alatura serviciului, iar gigantului Internetului nu poate face fata cererii, reteaua sociala a inceput cu stangul relatia cu brandurile.
Google s-a prezentat pana acum drept un produs orientat spre indivizi, compania cerandu-le brand-urilor sa nu isi creeze profiluri pe aceasta versiune de beta.
"Platforma nu este construita in acest moment pentru a putea fi utilizata de business-uri, dar vrem sa va ajutam sa contruiti relatii de lunga durata cu clientii vostri. Iar realizarea acestui lucru printr-o modalitate corespunzatoare merita asteptarea. Vom continua sa dezactivam profilurile de business. Va recomandam sa gasiti o persoana care este dispusa sa iti reprezinte organizatia pe Google+ folosind un nume real," a declarat Christian Oestlien, manager de produs Google, intr-o postare pe blog.
Compania sustine ca profilurile de business vor fi diferite fata de cele ale indivizilor, astfel incat sa ofere brandurilor suportul necesar extinderii prezentei pe noul serviciu.
Sursa:www.hit.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu