Google+, noua retea de socializare a celor de la Google s-a prezentat pana acum drept un produs orientat spre indivizi, compania cerandu-le brand-urilor sa nu isi creeze profiluri pe aceasta versiune de beta, informeaza Web News.
Pentru comunitatea de business care s-a temut ca noul produs nu va oferi o alternativa la Fan Page-urile Facebook, Jeff Huber, Google VP of Local and Commerce, confirma iminenta aparitie a paginilor de business pe Google+.
Reprezentantul companiei sustine ca profilurile de business vor fi diferite fata de cele ale indivizilor, astfel incat sa ofere brandurilor suportul necesar extinderii prezentei pe noul serviciu.
In acelasi timp insa, responsabilul Chistian Oestlien s-a declarat ceva mai rezervat, subliniind ca inainte de a oferi un serviciu cu adevarat valoros pentru companii, Google trebuie sa acorde prioritate intereselor utilizatorilor individuali si sa invete din greselile anterioare ale rivalilor sai Facebook si Twitter.
Sursa:www.hit.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu