Precum si alte branduri din domeniu, care au imprumutat de la Apple ideea de "app store", a venit randul Skype sa aiba aceeasi abordare de marketing
Oficial, Skype spune ca incearca sa vina in intampinarea exigentelor utilizatorilor sai, propunand o formula noua de abordare a aplicatiilor disponibile: Skype Shop.
Culmea, inaugurarea a avut loc fara prea multa publicitate, iar pentru moment magazinul oferind doar 23 de aplicatii. Acum este saracacios, dar Skype vrea ca pe viitor sa dezvolte intens serviciul. De fapt, mizeaza pe colaborarea cu dezvoltatorii interesati sa-si prezinte noile creatii acest app store.
Pana in prezent, cea mai descarcata aplicatie de pe Skype Shop este VodBurner Video Call Recorder, disponibila gratuit. Dintre cele contra cost, se bucura de un real succes InnerPass Screen Sharing, prezenta la un pret de 4,95 de dolari.
Pentru fiecare aplicatie, Skype ofera o pagina destinata informatiilor specifice, data lansarii, cota de piata, comentarii si recomandari, precum si posibilitatea descarcarii acesteia conducand utilizatorul catre pagina dezvoltatorului, cu facilitati vizand accesul intr-o anumita limba, cuvintele cheie, OS si nu numai.
Sursa:www.hit.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu